Jäsentiedote 2015

01.01.2015

Tervehdys keväisestä Sastamalasta sukuseuran hallitukselta!

Viime kesänä teimme onnistuneen linja-autoretken esi-isiemme maille, mukana oli yli 70 sukulaista eri sukuhaaroista, kiitos kaikille osallistuneille!

Tänä vuonna on taas sukujuhlan aika, sukujuhla pidetään

sunnuntaina 16.8.2015 klo 12.00 Vuorihotellissa

(ent. Ellivuori, os. Ellivuorentie 131, 38130 Sastamala)

Sukujuhla aloitetaan sääntömääräisellä kokouksella, jonka jälkeen ohjelmaa ja ruokailu kahveineen buffet-pöydästä. Sukujuhlan hinta aikuisilta 25€ ja alle 12-vuotiailta lapsilta 12€. Sukujuhlaan osallistumisen voit maksaa sukuseuran tilille FI11 5660 7150 0019 10 kirjoita viestikenttään juhlaan osallistuvien henkilöiden nimet sekä sukuhaarasi.

Sukujuhlassa valitaan taas edustajat hallitukseen jokaisesta sukuhaarasta, hallitukseen toivotaan esitettäväksi suostumuksensa antaneita henkilöitä, jotka pääsisivät osallistumaan aktiivisesti toimintaan.

Ilmoittautumiset 2.8.15 mennessä Tanja Tuomistolle mieluiten sähköpostilla tanja.tuomisto (ät) hotmail.fi tai puhelimitse 040 5689 205. Ilmoitathan myös erityisruokavaliosi ilmoittautumisen yhteydessä.

Vuorihotellissa on mahdollisuus majoittua, varaukset suoraan hotellista puh. 020 7780 480

Jäsenmaksu on entinen vielä tänäkin vuonna, eli 10 € perhemaksu ja 7 € per henkilö. Maksun voi suorittaa liitteenä olevalla pankkisiirrolla sukuseuran tilille FI11 5660 7150 0019 10. Laitattehan viesti-kenttään ketä/keitä henkilöitä maksu koskee sekä sukuhaarasi. Jäsenmaksun eräpäivä 30.6.2015.

Sukuseurassa on tällä hetkellä 128 jäsenmaksun maksanutta jäsentä. Välitättehän tietoa seurasta myös niille sukulaisille jotka eivät vielä ole jäseninä tai tiedä sukuseuran olemassaolosta. Tiedotetta voi vapaasti kopioida ja jakaa eteenpäin. Se julkaistaan myös sukuseuran kotisivuilla www.jj-tuomistonsukuseura.fi sekä facebookissa.

Sukukirjan kokoaminen on edistynyt hyvin, silti edelleen kaipaamme lisää tietoa suvusta ja sukulaisten vaiheista, myös valokuvat ja muistot ovat erittäin tervetulleita. Sukukirjan aineiston keräämisestä vastaa hallituksen jäsenet oman sukuhaaransa osalta, joten meille kaikille voi aineistoa laittaa.

Sukuseura on hankkinut Sukujutut –sukututkimusohjelman. Toivoisimme, että lähettäisitte omianne ja / tai perheenne tietoja suvun tiedostoihin. Tietoja voitte lähettää sähköpostilla tai kirjeitse seuran sihteerille. Muutokset jäsentiedoissa voi ilmoittaa seuran rahastonhoitajalle, yhteystiedot löytyvät sukuseuran hallituksen tiedoista.

Kaunista kesää kaikille ja nähdään sukukokouksessa!

Sukuseuran hallituksen jäsenet

Sukuseuralle on avattu facebook-ryhmä, joka on kaikille avoin, käy tykkäämässä osoitteessa: https://www.facebook.com/#!/pages/Jeremias-Jeremiaanpoika-Tuomiston-sukuseura/609335662412607?fref=ts .