Jäsentiedote 2024

JÄSENTIEDOTE 2024

JEREMIAS JEREMIAANPOIKA TUOMISTON SUKUSEURA

Kesäinen tervehdys sukuseuran hallitukselta Sastamalasta!

Viime vuonna teimme retken Leineperin Ruukille ja Jalomäen umpipihalle. Osallistujia oli n. kolmekymmentä henkeä. Retkikohteet olivat mielenkiintoisia ja opastus oli hyvää.

Ensi kesänä (2025) on taas sukujuhlan aika. Ehdotuksia sukujuhlan paikaksi voi vihjata sukuseuran hallitukselle tämän vuoden aikana.

Sukuseuran sivuilla www.jj-tuomistonsukuseura.fi kannattaa vierailla, olemme myös facebookissa. Sivuilla voi käydä tykkäämässä, keskustelemassa tai kirjoittelemassa kuulumisia sukulaisille. Jäsenkirje on myös nähtävissä sukuseuran nettisivuilla.

Sukuseuraan toivomme edelleen uusia jäseniä, välitättehän tietoa seurasta myös niille sukulaisille, jotka eivät vielä tiedä sukuseurasta tai ole jäseniä. Jäsentiedote lähetetään vain jäsenmaksun suorittaneille, mut­ta tiedotetta saa vapaasti kopioida. Jäsenmaksu on 15 euroa perheeltä (ainaisperhemaksu 150 €) ja 10 euroa yhdeltä hengeltä (ainaisjäsenmaksu 100 €).

Maksu suoritetaan sukuseuran tilille Jeremias Jeremiaanpoika Tuomisto, FI11 5660 7150 0019 10 viimeistään 30.6.2024 mennessä.

Laitattehan viestikenttään ketä/keitä henkilöitä maksu koskee.

Olemme sukuseuran hallituksessa keskustelleet, että mahdollisimman monen kannattaisi teettää DNA-testi, jotta saisimme enemmän tietoa alkuperästämme ja kaukaisista sukulaisistamme.

Aurinkoista kesää ja nauttikaa kesän aktiviteeteista!

Sukuseuran hallitus