Jäsentiedote 2022

05.05.2022

JÄSENTIEDOTE 2022

JEREMIAS JEREMIAANPOIKA TUOMISTON SUKUSEURA

Keväinen tervehdys sukuseuran hallitukselta, joka on koronatilanteesta johtuen joutunut istumaan yhden ylimääräisen vuoden! Samasta syystä myös sukujuhla siirrettiin tälle vuodelle.

Sukujuhla järjestetään sunnuntaina 31.7.2022 klo 12:00 Vammalan seurakuntatalolla (Asemakatu 6, Sastamala). Ohjelmassa on mm. perinteinen lounas ja sääntömääräinen sukukokous. Pyydämme miettimään etukäteen ehdotuksia oman sukuhaaranne edustajiksi sukuseuran hallitukseen (varsinainen ja varajäsen) ja, mikäli ehdottamanne henkilö ei itse ole paikalla, varmistamaan hänen suostumuksensa.

Sukujuhlan hinta on aikuisilta 40 € ja alle 18-vuotiaat 15 € sekä alle 7-vuotiaat ilmaiseksi. Ilmoittautumiset Aila Maurialalle puh 040 5018604, 30.6.2022 mennessä. Maksu suoritetaan sukuseuran tilille Jeremias Jeremiaanpoika Tuomisto, FI11 5660 7150 0019 10 samoin 30.6.2022 mennessä. Kirjoita viestikenttään juhlaan osallistuvien henkilöiden nimet sekä sukuhaara. Kerro myös mahdollinen erityisruokavaliosi ilmoittautumisen yhteydessä.

Sukuseuran sivuja koskevia (www.jj-tuomistonsukuseura.fi) korjauksia ja lisäyksiä otamme mielellämme vastaan. Nettisivulla ja facebookissa kannattaa käydä keskustelemassa ja kirjoittelemassa kuulumisia sukulaisille tai vain tykkäämässä.

Sukukirjan toimituskunta ei ole kokoontunut korona-aikana. Edelleen otamme mielellämme kirjaa varten tietoja ja kuvia suvusta; ne voi lähettää oman sukuhaaransa edustajalle tai suoraan kirjan päätoimittajalle Jorma Tuomistolle, jorma.tuomisto@seamk.fi. Muita tietoja suvusta (mm. eri sukuhaarojen uusista tai täältä poistuneista jäsenistä) voi lähettää sihteerille joko puhelimitse 040 5862 854 tai sähkö­postilla paivimsaario@gmail.com. Tärkeää olisi saada muuttuneet osoitetiedot.

Jäsenistö: Sukuseuraan toivomme edelleen uusia jäseniä, välitättehän tietoa seurasta myös niille sukulaisille, jotka eivät vielä tiedä sukuseurasta tai ole jäseniä, tiedotetta saa vapaasti kopioida. Jäsenmaksu on 15 euroa perheeltä ja 10 euroa yhdeltä hengeltä. Sen voi maksaa ohessa olevalle tilille 30.6.2022 mennessä. Laitathan viestikenttään ketä/keitä henkilöitä maksu koskee sekä mistä sukuhaarasta olet.

Sukuseuralla on edelleen myynnissä sukuviirejä 30 euron kappalehintaan ja suvun logolla varustettuja t-paitoja 10 euroa kappale. Tuotteita voi ostaa sukuhaarojen edustajilta tai sihteeriltä.

Keväisin terveisin ja tapaamisiin Sastamalassa

Sukuseuran hallitus