Jäsentiedote 2020

Jäsentiedote 2020

JEREMIAS JEREMIAANPOIKA TUOMISTON SUKUSEURA

Alkukesän tervehdys sukuseuran hallitukselta

Kuluneen vuoden aikana sukuseura on kokoontunut muutaman kerran. Kevään kokoontumiset on jouduttu perumaan ja ajatustenvaihto on käyty sähköisesti. Suunnittelimme tälle vuodelle kesäretkeä Leineperin Ruukille Ulvilan Kullaalle, mutta koronatilanteen vuoksi jouduimme valitettavasti perumaan sen. Ensi vuonna on jälleen vuorossa sukujuhla ja -kokous. Otamme mielellämme vastaan ehdotuksia juhlapaikasta.

Sukukirjan toimituskunta kokoontui viime vuonna muutaman kerran. Tämän vuoden kokoukset on jouduttu perumaan eri syistä, viimeksi koronatilanteen takia. Sukukirjan valmistelu jatkuu kuitenkin ja sen loppuun saattaminen on edelleen seuran tärkeimpiä tavoitteita. Kaikki toimituskunnan jäsenet ottavat mielellään tietoja suvun eri haarojen historiasta. Myös valokuvat ja muistot ovat erittäin tervetulleita. Jorma Tuomisto on mm. erittäin kiinnostunut suvun ja sen jäsenten sisällissodan aikaisista vaiheista.

Edelleen toivomme sukuseuraan uusia jäseniä. Välitättehän tietoa sukuseurasta myös niille sukulaisille, jotka eivät vielä ole jäseniä tai tiedä sukuseuran olemassaolosta. Sukuseuraan on helppo liittyä vaikkapa seuran nettisivujen kautta. lnternet-sivujen osoite on www.jj-tuomistonsukuseura ja facebookista loytyy Jeremias-Jeremiaanpoika-Tuomiston-sukuseura. Nettisivuilla on myös kuvia edellisestä sukujuhlasta Laukon kartanossa. Sivuilla voi keskustella tai kirjoitella suvun kuulumisia. Tämän jäsenkirjeen laitamme myös näillesivuille ja sitä saa kopioida sekä lähettää edelleen.

Sukuseuran jäsenmaksu on 15 € perheiltä ja 10 € yksitäisiltä jäseniltä. Maksun voi suorittaa sukuseuran tilille (Jeremias Jeremiaanpoika Tuomisto, FI11 5660 7150 0019 10). Jäsenmaksun eräpäivä on 30.7.2020. Laitattehan viestikenttään ketä/keitä henkilöitä maksu koskee.

Kirjaprojekti vaatii rahaa, joten toivomme jäsenmaksun maksamista sukuseuran talouden turvaamiseksi.

Sukuviirejä 30 € kappale ja t-paitoja sukuseuran logolla 10 € kappale on edelleen myynnissä.

Muutokset jäsentiedoissa toivotaan ilmoitettavan seuran sihteeri Päivi Saariolle joko sähköpostilla paivimsaarioatgmail.com tai puhelimitse 040 5862854.

Aurinkoista kesää ja koronaviruksen laantumista odotellen

Sukuseuran hallitus